leonskalls

Alla inlägg under augusti 2009

Av kathy - 25 augusti 2009 23:39

Idag fick vi besök av Bajen & Iza , två härliga syskon till gänget jag har här hemma. Bajen var störst av valparna såå kul att se gänget ihop. Bajen kände nog igen ängen vi brukade gå till när dom va små, han for runt av lycka där . Iza är en ursöt pigg & glad tjej med en härlig röd färg som vart tossig av lycka när hon träffade mig =D Gunilla tog sig in i Unos koja med alla valparna så vi kunde fota.... och hon fick vara lekisfröken tack tack.

Av kathy - 20 augusti 2009 17:49

Är det från morgon till kväll , dom små tycker att Unos koja är så rolig . Det blir lite herre på täppanlek där och han bryr sig inte ett dugg ,för det löps på dom stora ! Att gamla Lotta löpte var inte så intressant men när både Lillis & Pimpim gör det dååååååå luktar det gött. Att pimis börjar IGEN det var bara 2 mån tror jag sen hon löpte sitt allra första suck :-s

Men trollungarna röjer och är lika glada för det- ta mig om du kan tror jag dom voffar ;D

Av kathy - 16 augusti 2009 16:31

Idag var det skk utställning i Nyköping,så Claz & Zara fick följa med o träffa Kaiser. Pappa Kaiser vart 2:a bh med cert så han vart CHAMPION IDAG supergrattis Kaiser, Ingela & Lasse!!!!!!! Och halvsyrran Karma vann juniorkl. med hp .

Av kathy - 15 augusti 2009 19:14

Nu passar vi fina brorsan Zorro ett par veckor, så det är fullt ös med 4 syskon a 5 mån runt bena . Imorgon ska vi träffa pappa Kaiser det ska bli sååå kul  ;D    Här kommer 2 bilder på fina Zorro och 1 på syrran Zara!

Av kathy - 14 augusti 2009 23:14

Igår va jag hos min dotter ,hon fick sin present i förskott och det vart en riktig överraskning ;0 en resa till Spanien avresan var idag fred. så panik att hinna packa vart det, mindre än ett halvt dygn. Hon tyckte att det va lite jobbigt att lämna Emilio i en vecka men det går nog bra -ha en skön vecka !!!! Idag tog min gamla 14 ååriga tibbe en olovlig sväng på 5 1/2 timme och hon löper så det va mindre bra med rymning =-S

Ludde är kvar och jag funderar på att sätta honom på halvfoder, han ser riktigt lovande ut ;D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret

Väder Björkvik


Ovido - Quiz & Flashcards